Wizytówki firmowe

Wizytówki są szalenie popularną i cenioną formą reklamową, dzięki której przekazujemy swoje dane kontaktowe i najważniejsze treści. Mnogość wizytówek, którymi dysponuje praktycznie każde przedsiębiorstwo powoduję, że trzeba znaleźć sposób na wyróżnienie się z tłumu. Na które wizytówki firmowe postawić, klasyczne i standardowe, czy może unikatowe i oryginalne? Przyjrzyjmy się tematowi z bliska. Ciekawi? Zaczynamy!

Znaczenie wizytówek firmowych

Oryginalne wizytówki firmowe to najbardziej popularny sposób przekazywania podstawowych danych osobowych, który pomimo cyfryzacji wciąż cieszy się ogromnym uznaniem. Przedsiębiorstwa za punkt honoru uznają zaopatrzenie się w wizytówki najwyżej jakości. Każde spotkanie biznesowe z kontrahentami rozpoczyna się od rytuału wymiany wizytówek. W Chinach wręcza się wizytówkę dwoma rękami, na znak szacunku i namaszczenia, jakby ofiarowywano bardzo cenny podarek. 

Dostępne opcje wizytówek firmowych

Standardowa, klasyczna wizytówka firmowa składa się przede wszystkim z logotypu oraz nazwy firmy umieszczonymi w górnej części wizytówki. W dolnej części zamieszcza się dane teleadresowe oraz internetowe, a także adres siedziby firmy. Zdarza się także podanie numeru NIP, REGON bądź KRS. Wizytówka utrzymana jest w standardowych, czytelnych i jednolitych barwach. Bardzo często wybiera się kolor biały, kremowy bądź jasnobrązowy. Efekt końcowy jest bardzo poprawny, schludny i minimalistyczny. 

Inną opcją projektową wizytówek służbowych są aranżacje nietypowe i oryginalne. To wysoce interesująca forma, której zadaniem jest zaintrygowanie klienta, partnera czy kontrahenta. Generalnie każdego, komu tylko wpadnie w ręce.

Co charakteryzuje wizytówki firmowe oryginalne? Nie ma tu odgórnie narzuconego i ustalonego schematu. Forma jest dowolna, dopasowana indywidualnie do potrzeb i preferencji przedsiębiorstwa. Kolorystyka jest wysoce ekstrawagancka. Czarne, metaliczne, świecące w nocy, z kolorowymi kleksami imitującymi rozlane farby. Przeźroczyste. Jeśli chodzi o treść zawartą na nowoczesnych, oryginalnych wizytówkach, zazwyczaj jest ograniczona do minimum. Na rewersie umieszczony jest często kod QR, który po zeskanowaniu umożliwia dotarcie do każdej interesującej nas informacji. Na awersie mamy jedynie nazwę przedsiębiorstwa, slogan czy hasło reklamowe bądź inną, najważniejszą z punktu widzenia firmy informację. 

Oryginalne czy standardowe? 

Wydaje się słusznym zdecydowanie na wybór wizytówek firmowych oryginalnych. Standardowa, klasyczna, może zagubić się wśród wielu innych, podobnych blankietów. Oryginalna i unikatowa zdobędzie uznanie i będzie rewelacyjną twarzą firmy, niosąc dalej w świat profesjonalizm i prestiż. Każda forma wyróżnienia się na tle konkurencji jest w obecnych czasach na wagę złota. Dlatego właśnie należy poczynić wszystko, by zostać dostrzeżonym, a oryginalne wizytówki firmowe znacznie ułatwią nam to zadanie. Poczyniona inwestycja z pewnością w krótkim czasie zwróci się z nawiązką. Do dzieła!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here