Reklama dźwignią handlu, to powiedzenie zna chyba każdy i trudno się z tym nie zgodzić. Dotarcie do klienta to sprawa kluczowa dla każdego kto zajmuje się sprawami marketingowymi. Forma reklamy jest niezwykle istotna, ale równie ważne jest miejsce jej umiejscowienia. Jak wiadomo reklamę umieścić można w radiu, telewizji, gazecie, Internecie, mogą to być ulotki może być to także reklama w komunikacji miejskiej.
Wszelkie badania wskazują na to, że reklamowane produkty i usługi sprzedają się o wiele lepiej niż te, których się nie reklamuje. Przeciętny konsument chętniej sięga po produkt, który w jego ocenie zna, który gdzieś już widział, o którym słyszał oraz który poleca ktoś kogoś zna i uważa za autorytet.
Setki tysięcy osób korzysta codziennie z komunikacji publicznej. Część w tym czasie korzysta z telefonu, czyta książkę albo gazetę, rozmawia ze współpasażerem, ale jest część osób, która się rozgląda i w związku z tym zwraca uwagę na plakaty wywieszone w środkach komunikacji.
Reklama w tramwajach musi być czytelna, często bowiem nie ma możliwości i czasu na dokładne wczytywanie się w skomplikowany tekst. Dobrze żeby tego typu reklama przyciągała wzrok, żeby każdy kto wsiądzie do tramwaju na nią zerknął i najlepiej zatrzymał na niej wzrok.
Reklama w autobusach czy tramwajach to doskonały pomysł aby dotrzeć do dużej liczby osób we w miarę łatwy i pewny sposób. Takiego typu reklamy zazwyczaj przybierają formę plakatu. Warto postawić na kolory przyciągające wzrok, litery na plakacie też powinny być duże na tyle aby z daleka można było je rozczytać, ponadto kolor liter powinien być na tyle inny od tła aby nie zlewał się z nim.
Reklama jest bardzo ważna, warto zainteresować w dobrego marketingowca, który będzie wiedział w jaki sposób reklamy zainteresować żeby dotrzeć do docelowej grupy odbiorców. Należy zastanowić się gdzie umiejscowić reklamę aby dotrzeć do osób, którzy mogą skusić się na dany produkt lub usługę. Komunikacja miejska zawsze będzie dobrym sposobem na propagowanie produktu.
Więcej: https://lokalmedia.pl/